Lugeja küsib: Tahaksin tööandjana oma töötajate vaimset tervist hoida ja edendada, samuti ennetada läbipõlemist ja asjatut stressi. Millest peaksin alustama?
Kes poleks kuulnud ütlust „klient on kuningas“. Tegelikult ei peaks aga üheski valdkonnas kannatama kliendi ebaviisakat või teinekord isegi raevukat suhtumist. Mida saab tööandja oma inimeste heaks ära teha, et ebameeldivaid situatsioone...
Igapäevatööd segavat füüsilist või vaimset valu ei tohi ignoreerida. Kui valule õigel ajal piisavalt tähelepanu ei pöörata, siis muutub see ajapikku krooniliseks, halvimal juhul võib töötaja kaotada täielikult oma töövõime.
Naise ja tütre emana tunnen rõõmu ja uhkust, et oleme aastakümnetega jõudnud nii kaugele, et ka meil naistena on (üsna) võrdsed võimalused töö ja karjääri tegemiseks ning nagu endine president Arnold Rüütel ütles: „Inimene tahab t...
Lugeja küsib: Üks töötaja räägib pidevalt, et temaga on käitutud ülekohtuselt ja talle on põhjustatud kannatusi, mistõttu ei saa ta oma tööd teha. Mida saaksin tööandjana teha olukorra lahendamiseks?